曾蔭權道歉?


繼特首選舉爆出種種醜聞後,就連現任特首都爆出了貪污醜聞,不禁令人想起「天與地」中的一句說話,「政壇中,哪有一天不黑暗?」

昨日曾特首終於願意在立法會上進行問題,雖然明顯只是一場「Show」,卻也贏得不少「愚民」的同情;有人話:「邊個做特首都係咁架啦,香港咁多問題,點解決得哂,最後咪又係中央話事。」大佬呀,你明唔明而家討論緊既問題係咩呀?解決唔到香港問題就要官商勾結?中央話事就要學埋人地貪污個套?咩道理?又有一班人話:「好慘 lor,咁多人蝦個幾十歲既阿伯。」什麼時候開始,香港人覺得做錯事是有分年齡限制的? 做錯事最起碼也要道歉吧,如果因為年紀大就由佢,咁同話小朋友細所以做錯事唔緊要,唔駛教有咩分別?難怪現今充斥著這種港童吧!

其實將事情看得再簡單一點,既然一早知道所謂的「守則」是對特首無效的話,為什麼不一早提出修訂呢?明知做錯,為什麼要說是市民要求提升呢?市民曾經接受過貪污腐敗的政府嗎?「無事獻恩勤,非奸即盜也。」這句話是不會錯的。

0 意見:

張貼留言

 
Mr. Roy Chan © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops